Teog için dershane gerekli mi?


#1

:disappointed: :relaxed:kalın yazı****


#2

Bence gerekli değil çünkü kardeşimden biliyorum o da bu yıl teoga hazırlanıyor okullar kurs açacak herkes gelemiyor öyle kursa bellli başarıda olanları alıyorlarmış okuldaki kurslar , onlara gidecek zaten bildigim kadarıyla teog 8.sınıftan sorulacakmış , 8.sınıfta derslerini iyi dinle anlamadıgın en ufak şeyi derste hocana sor mutlaka eve geldiginde tekrar yap soru çöz , kitap oku gece yatmadan önce halledersin teogu :blush: :+1:


#3

Teşekkür ederim bende okul kurslarını düşünüyorum zaten. :clap: :girl:


#4

Rica ederim iyi çalışmar :wink:


#5

**Gerekli değil. Çünkü zaten konular kolay ve basit. Sadece matematikte zorlanabilirsin.Okul kursuna felan gitmeden sadece konu anlatım dinleyerek, test çözerek 412 puanı kaptım. Bence fena değil puanım ama 440larda almam gerekirdi. Sadece önerim Matematiğe dikkat et. Ben matematikten kaybettim çünki :slight_smile: **


#6

Ankara Esatta Zeki Hoca var onun sayesinde matematikten 19 doğrum çıktı kimse beklemiyordu bir tek o güvendi bana


#7

ben gerekli diye düşünüyorum bir de üstüne okul kursları olursa tam olarak teoga hazırlanırım diye düşünüyorum bende seneye teoga giricem ve günlük 1000 tane soru çözmeyi planlıyorum tekrar felan da yapınca teogdan full çıkarabiliriz :smile:


#8

Bence algilayabildigine gore degisir mesela benim 6.sınıf ortalamam 75lerdeydi son 2sene dershaneye gittim 7.sinif ortalamam 87 8.sinifda 98,50 bence dershanenin etkisi apacik ortada okul kurslarinda gerekli ilgi gosterilmiyor soru bakimindan da isleyis bakimindan da hatta bazi hocalariniz o kurslari ek ders saati gibi gorup tekrar edip peskistirme yerine kurs saatlerinde normal ders isleyecek bence bi etut merkezi her seyi halleder dershane sayesinde cok iyi bi liseye girdim simdiden sinavda basarilar :)))


#9

Ben hazırlanırken Kızılaydaki Dershaneler içerisinde bir çok araştırma yaptım ama hepsi birbirinden pahalı. En güzeli bir markaya gitmek en azından verdiğiniz paraya değer.


#10

mrb. zeki hocanın iletişim bilgileri mevcut mu acaba sizde?


#11

ben 2 yıl önce girdim ve gerek duymadan gayet yüksek bir puan yaptım ama şu anki sistem cidden çok kötü ve çok zor yani sonrasında ne olur bilmem ama işi sağlama almak için gereklidir diyebilirim.


#12

Biraz sana bağlı. Bazı insanlar konuyu anlamak için illa öğretmenin anlatmasına ihtiyaç duyuyor. Eğer kendin anlayıp, planlı çalışabiliyorsan hiç gerek yok


#13

Bence gerekli değil hem okul hem dershane yorulursun ben özel dersi tercih ediyorum zorlandığın dersleri alsan daha rahat olur ve vakit kaybın pek olmaz


#14

Eğer derste gerçekten anlayabiliyorsan her gün düzenli çalışarak bu başarını arttırabilirsin ama eğer anlamıyorsan dershane yerine özel ders öneririm ben çünkü dershaneyle okul hemen hemen aynı ortam okulda anlamıyorsan dershanede anlayacağını zannetmiyorum


#15

Hayır gerekli değil evden bir çok ders içerikli videolarla çalışabilirsin önemli olan içinden gelip çalışman, çalıştıktan sonra herşekilde yapabilirsin.


#16

Ben TEOG a girdiğim zamanlarda dershaneye gitmiştim çalışmaktan nefret ettiğim için hiç bir şey yapmak istemiyordum ancak testleri yapmazsak ailelerimizi arıyorlardı , hocalar çok destek veriyordu kafamiza vura vura çalıştırdılar sanırım dershane olmasa hiç yapamazdim… Ama calismayi sevene ve kendine güvenen için gerek yok tabikiii